pondelok 27. januára 2014

Zimná hydratácia pleti

Už mi lezie na nervy ten neustály boj s vysušenou kožou každú zimu! Aj napriek tomu celú jar strávim tým, že sa snažím dostať pokožku do pôvodného stavu. Vyhnúť sa neustálemu striedaniu tepla a zimy, spôsobeného presúvaním sa medzi teplom doma a zimou vonku je nemožné. Moja pokožka nemá šancu. Až do minulého víkendu J

arganový olej z modrej púpavy
arganový olej

Dozvedela som sa jeden vynikajúci trik od mojej starej známej. Je to jedna z tých žien, ktorá vyzerá o dvadsať rokov mladšie ako je jej skutočný vek.Boli sme si spolu zaplávať. Pri tejto príležitosti som porovnala stav mojej šupinatej pokožky (a to sa pravidelne natieram) a jej. Rozdiel bol výrazný. Takže som z nej hneď páčila tajomstvo ako si udržiava svoju pokožku takú peknú. Poradila mi aby som sa natierala svojím telovým olejom ešte pred tým ako sa osprchujem. Táto rada ma trochu zaskočila, ale keď som pozerala na jej bezchybnú a pevnú pokožku tak som jej uverila!

Je mnoho dôvodov prečo je naša pleť v zime vysušená. Ten najčastejší je horúca sprcha. Hlavne teraz v zime sa sprchujem teplejšou vodou ako obvykle, aby som sa zohriala. Dlhým sprchovaním v horúcej vode zmyjem aj prirodzenú ochrannú vrstvu z pokožky. Dodatočné natretie po sprche je zvyčajne nedostačujúce a prirodzený ochranný maz pokožky sa obnovuje len veľmi ťažko. Preto som sa na radu svojej kamarátky začala ešte pred sprchovaním natierať olejom.

Mojim favoritom na hydratáciu pleti pred kúpeľom je arganový olej

Skúste techniku hydratácie pokožky pred kúpeľom a dajte mi vedieť či to „funguje“ aj na vás.

Máte ďalšie otázky? Napíšte mi ich alebo pridajte komentár.

Vaša Eňa
www.modrapupava.sk



zdroj obrázkov:
pinterest

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More